Problemer med å logge på?

Vi bytter ut en gammel bredbåndslinje hos oss, det er noen brukere som kjører på den enda, og kan få problem med å komme seg inn på Kirkedata med vanlig Eksternt skrivebord (RDP).

 

 

 

Vi har her laget en liten guide så dere kan komme raskt igang igjen.

RDP1

Høgreklikk på Kirkedataikonet som du har på skrivebordet og velg REDIGER. Vist du ikke har valget rediger trykker du åpne.

 

RDP2

Her vil du se IP adressen du har benyttet. Dersom den starter på 213 som i bilde over,  blank den ut og skriv inn adressen du ser i bilde under.

RDP3

Nå er det bare og trykke på LAGRE.  Lukk deretter skjermbilde og logg inn på vanlig måte.

Av: Sigrid D Mala   Publisert: 21.03.2012
Driftsstatus
All drift er normal.
Kontakt oss

Telefon nummer 70095260

Epost support@kirkedata.no

Linkar

KA